Değerli Müşterimiz;
My Valice ailesine hoş geldiniz. Ürünümüzü tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ürünümüzden maksimum faydayı sağlayabilmeniz için elimizden gelen tüm gayreti göstereceğimizden emin olabilirsiniz.
Seyahatlerinizde size eşlik edecek, sizi asla yarı yolda bırakmayacak yol arkadaşınız ile ilgili tüm bilgileri sizinle paylaşmaya çalıştık aklınızda kalan tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Valizlerimiz Hakkında
Güçlü ve daha dayanıklı %100 ABS hammadde ile üretilmiş olan valizlerimiz darbelere karşı maksimum koruma sağlar.
Gövde üzerine monte edilen tüm aksesuarlar, perçin yerine çelik vida ile tutturulmuştur. Böylelikle hem sağlamlık ve uzun ömür sağlanır hem de olası parça değişimleri kolay bir şekilde sorunsuz gerçekleştirilebilir.
Kauçuk-Silikon karışımı, birbirinden bağımsız 360° dönebilen 4 adet tekerlek, konforlu ve sessiz seyahat imkanı sunar.
Silikon kaplı (soft touch) elinizi acıtmayan, yumuşak tutma sapı ile valizinizi daha rahat taşırsınız.
İç lastikli kilitli kemer ile eşyalarınız valiz içinde dağılmaz. Çift taraflı eşya koyulabilen kullanışlı fermuarlı iç bölümler ile eşyalarınızı ayırabilirsiniz.
Muadillerine göre daha hafif gövde yapısı ile bagaj kotası dostudur.
Garanti Koşulları
Ürünümüz tamamen Türkiye'de üretilmiştir. Değiştirilebilir bütün parçalar, isçilik ve üretim hatalarına karşı 2 yıl garantilidir. Tekerlek, çekçek, kulp, fermuar arızası gibi. Darbelere karşı dayanıklıdır fakat kırılmama garantisi yoktur. Kabuk hasarı darbe kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.
Yıpranmadan, aşınmadan, kötü ve yanlış kullanımlardan, ürünün asit, çözücü (solvent) veya suya temas edip zarar görmesinden, seyahat sırasında taşınma veya kaza sonucu yüksek ısıya maruz kalmasından kaynaklanan hasarlar garanti kapsamına girmez.
Garanti kapsamında hizmet almak için, [email protected] adresiyle ya da whatsapp destek hattımızla faturanız veya sipariş bilgileriniz ile birlikte ürününüzünün sorununu gösteren fotoğraflarını paylaşarak destek talebinde bulunabilirsiniz.
Seyahatlerinizde taşımacılık firmaları kaynaklı valiziniz hasar gördüyse;
Valizinizin hasarı anında farkedilecek (gövde, teker veya kulp kırılması, eşya eksilmesi) türden ise varış salonunu terk etmeden İstasyon Kayıp ve Bulunan Eşya Ofislerine; Seyahat bileti, bagaj etiketi ve kimlik ile müracaat edilerek Hasarlı Bagaj ve/veya Eksik Eşya Raporu tutularak TAZMİN TALEBİ oluşturulur.
Anında fark edilemeyecek hasar ve eksik işlemleri için, seyahat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde bizzat veya yazılı olarak taşıyıcı firmaya müracaatta bulunulması gerekmektedir.
Seyahatleriniz sırasında yolcuların bagajları taşımacılık firmaları tarafından sigortalanmış olduğundan ilgili firma zararınızı karşılamakla mükelleftir.
Bu sebeple lütfen garanti süreniz dolmuş olsa bile faturanızın bir nüshasını ürününüzün kullanım ömrü boyunca mümkünse valizinizin bir kenarında muhafaza ediniz.
Ürününüz kargo kaynaklı hasar aldıysa;
Zaman zaman kargo şirketlerinden dolayı ürünler taşıma esnasında hasar alabilmektedir. Ürününüz size teslim edilirken ambalajında hasar olması durumunda paketinizi kargo görevlisine tutanak tutturarak teslim almanızı rica ederiz. Ürününüzde bir hasar olması durumunda kargo tutanağınız ile birlikte bizimle iletişime geçerseniz sizlere memnuniyetle yardımcı olabiliriz.
Kilit Kullanımı ve Şifre Değişimi
Kilitler ürünün kazara açılmasını önler fakat çalınmasına veya içindekilerinin kaybolmasına karşı önleyici bir unsur oluşturmazlar.
Valizinizin şifresi ilk kullanım için 0-0-0 olarak ayarlanmıştır.
Şifrenizi değiştirmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
Mevcut şifreyi (0-0-0) giriniz.
Kilidinizde bulunan açma düğmesini çekili tutunuz.
Yeni şifrenizi girin ve düğmeyi bırakın.
Yeni şifreniz oluşmuştur. Şifrenizi unutmanız durumunda sıfırlama işlemi yapabilmek için [email protected] adresinden veya whatsapp hattımızdan bizimle iletişime geçmeniz durumunda size memnuniyetle yardımcı olabiliriz.